pondělí 10. června 2013

V lednu, kdy jsem blog zřizovala, jsem si slibovala, že se naučím vkládat fotografie, aby to tu trošku vypadalo. Nezadařilo se. Uznávám, že jsem se ani moc nesnažila. U ntb jsem převážně byla v okouzlení, že se dá používat i na jiné věci, než je tvorba seminárních prací a či k pracovní komunikaci, prohlížela si skvélé stránky o šití a o bydlení. Hodně jsem v té době o blogování přemýšlela a ptala se sama sebe, proč nejsem schopná také něco vytvořit a přidat se. Nebo mi snad chybí odvahu jít s kůží na trh?
V jednu chvíli mi to nedalo, připojila jsem svůj komentář pod příspěvek Lucie (no nevím, jak to děláte, že by se kliknutím na její jméno dalo přeskočit na její stránky) a pak další a další... Proto, s úcty k vám i sobě, k zachování rovnováhy a pro radost ze sdílení, budu psát a za provozu se učit blog spravovat i po technické stránce. Uvidíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat