sobota 20. července 2013

Občas si na http://technet.idnes.cz/havarie-sojuz-11-saljut-1-0vy-/tec_vesmir.aspx?c=A130701_165741_tec_vesmir_kuz čtu. O vesmíru nevím vůbec nic a vlastně mě to nezajímá, ale je to dobré čtení a zajímají mě osudy těch lidí. Když čtu třeba o pyrotechnických spojích, o přístojových sekcích, brzdících motorech a jiných technických věcech, tak rozumím akorát spojkám. Dnes, když jsem drhla koupelnu mi to došlo. Tak oni umí vymyslet věci o kterých by se mě ani nenapadlo uvažovat, dokáží mnohem víc, než procházet se po Měsíci. Ale aby udělali záchodové prkýnko, se kterým můžu udělat cvak - cvak a pohodlně ho odnést a umýt pod sprchou a zase cvak - cvak a vrátit! To oni né. Ach jo.

2 komentáře:

  1. Tak takové prkýnko bych brala všemi deseti!

    OdpovědětVymazat
  2. Super nápad. Myslím, že jste trefila díru v trhu. Teď jen to využít :-)

    OdpovědětVymazat