úterý 7. ledna 2014

Po

Když jsem před Vánocemi, těmi minulými, 2012, hledala recepty,
návody a zajímavosti o vánočce, objevila jsem svět blogů. Zůstala jsem u nich, u těch o šití a bydlení, to mi je milé. Některé fajné dárečky jsem dostala už před Štědrým dnem. Ve skutečnosti je mám doma hooodně dlouho, lapičku několik let, jen mé dodací lhůty na zprovoznění... Už ale slouží.
Dnes jsem odstrojila stromek. Marná sláva, na tři krále svátky končí.
Ubrus jsem šila skutečně na poslední chvíli, je podšitý bílým flanelem a je luxusní:-)Uklidím, nechám zimní dekorace a těším se, až si přinesu domů hyacinty. Přeju sobě i Vám, ať se máme jak potřebujeme:-)))))

3 komentáře:

  1. Dobrý a zdravý nový rok!!!
    U nás vánoční dekorace mizely tak nějak postupně a pondělkem zmizel stromek - tudíž poslední známka, že nějaké Vánoce byly :) Letos, jak je zima téměř jarní, tak mě to ani nebavilo :( Zimní dekorace, svícínky... to ještě mám, ale hyacinty u nás kvetou tak nějak průběžně pořád :) Stále doplňuji stavy :)
    Měj krásné dny, Jola

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký Nový rok, u mne máte pod komentářem zprávu . Zdravím a čekám na mail. Marcela z Všednodennosti

    OdpovědětVymazat
  3. I Tobě krásný nový rok:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat