čtvrtek 10. října 2013

Řád

Dneškem mi běží tři události, které jsou si něčím podobné. Uhlí, zásilka od Meluzínky a dupačky z bazaru.
Uhlí měli přivézt ráno, v půl na osm. Nic. V půl druhé jsem posílala manželovi sms, že už potřebuji odejít a jestliže uhlíř přijede a složí uhlí, aniž by se přesvědčil, že je doma někdo, kdo může dodávku zaplatit - považuji za jeho problém. Fakt, že jo! Uhlí je ve sklepě a penízky v mé peněžence. V žádném případě, ať nepočítají s tím, že investuju čas a benzín do toho, abych jela zaplatit. Nemám potřebu se z placení vykroutit, vůbec ne. Chci teplo a zaplatím za to. Jen to nejsem já, kdo je mimo řád. Mohou se domluvit, dohodu dodržet - jsem připravená. DPD, co mi vezl látky totéž. V úterý jsem tvrdla doma, nepřijel v avizovaném čase, později jsem musela mimo město. Druhý pokus dnes.
Trefil se. Jenže mu nešel terminál na platební karty a neměl nazpět na platbu v hotovosti. Látky jsem chtěla, čekat už ne. Řekla jsem mu, ať to nějak vyřeší. Tak přijel znovu, už s penězi.
Pěkné ale jsou, to se musí nechat:-)
Tak nevím. Představa, že chodím do práce a na podobné taškařice si zajišťuji volno... A o dupačkách, bazaru a zneužití zase zítra

2 komentáře:

  1. Koukám, máš to zážitky! Musím zaťukat, u nás DPD a hlavně PPL fungují bezvadně. Co se týče uhlí... to my nepotřebujeme :), ale moje máma ve Slezsku ano, a tam rozhodně uhlí nesloží, když nejsou peníze. To zas docela zírám, že uhlí je i bez peněz :) No a látky jsou kouzelné, už se těším, co z nich budeš tvořit!!! Měj se hezky, J.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj - krásné látky jsi nakoupila a budu se těšit, že se časem pochlubíš hotovým výrobkem. Našla jsem tě U Ajky u Vánoční výměny. Pokud si přidáš na blog odkaz, ráda se přihlásím k čtenářům a budu tvůj blog pravidelně sledovat. Ahoj a hezký večer. Zuzana

    OdpovědětVymazat