pátek 15. listopadu 2013

Pátek

Tak nevím. Chtěla jsem psát o tom, co jsem dělávala páteční odpoledne a večery a jak to bylo dost divný a nepředstavitelný být doma - to když mi bylo tak sedmnáct. Teď mě jen při představě noci strávené v lese ve spacáku, případně sezení u Novotnýho v putyce a cesta přes sklizené chmelnice v noci domů... Dnes večer, tak ve čtyři, bych nejraději zalezla doma pod deku, prohlídla a pročetla časopisy,
co se mi tu kupí a pak spala a spala, klidně přes celý víkend. Jen ještě chvilku musím počkat, až se velké děti vypraví za svým vlastním víkendovým dobrodružstvím a toho prťouska si bude ochotný někdo půjčit aspoň na pár hodin. Blogy, které sleduji, se začínají plnit vánoční náladou a tak jsem si nutně, pro radost, musela také něco vánočního ušít. Měl to být vánoční domeček
pro skřítky, jen mi v jednu chvíli přišlo líto látku řezat, tak jsem to nechala.
Domeček je lehce předimenzovaný, tak jsem mu přišila ucho a jde nosit přes rameno:-) A kosmetické kabeličky na důležitosti jsou v procesu.
Tak hezký víkend. Nečeká mě spaní. Ani čtení. Ale jsem ráda, že aspoň můžu zůstat doma, že tu máme teplo a máme se fajn:-) Na vandr by mě fakt NIKDO nevylákal. Ani Míra Krejčí. Ale aspoň jedna nostalgická http://www.youtube.com/watch?v=MMKnIg8VFHI Nebo dvě??? http://www.youtube.com/watch?v=MMKnIg8VFHI

1 komentář: