sobota 2. listopadu 2013

Zabalte mi ji

Včerejší odpolední plán byl asi takový: Pojedu do velkoměsta zařídit oblečení na zimu pro naše Vítě. Cestou se stavím ve spřátelených bazarech. V tom prvním bylo ještě dvacet minut po otevíracím okamžiku zavřeno. V tom druhém na mě několik týdnů čekala
krasavice do mé vznikající kuchyně. Mám ráda věci, které se používají. A jak vidno, páneček se s tím fakt namaže. "Jak jsem koupil,
tak prodávám." No co, proženu šuplíčky myčkou a desinfekcí..., holka ještě poslouží a parády nadělá:-)

3 komentáře:

  1. Tyhle skleněné šuplíčky mám také ráda, manžel zachránil jenom tři, tak aspoň ty máme v kuchyni. Tak držím pěsti, ať i tobě krásně slouží :) Krásný nedělní večer! Pa, Jola

    OdpovědětVymazat
  2. Jasně, je skvělá:-) Resuscitace je již v procesu!

    OdpovědětVymazat