pátek 1. listopadu 2013

Víte jak to je. Jedna z věcí, která mi vadila na bydlení v paneláku, byla malá chodba. A teď, když nemůžu projít, mívám pocit, že žádná chodba není dost velká.
A to už tu nejsou školní tašky, ty v sedm ráno odkráčely za vzděláním:-) Během víkendu jsem si ke svým růžičkovým kuchyňským obkladům
ušila růžičkové závěsy
Teď ještě je pověsit. Na okna, ne na obklady. Pak můj letitý stroj začal stávkovat a musela jsem přesvědčit svého strojního inženýra, ať zjedná nápravu. Stroj už pěkně tiše a rovně šije, ale místo kosmetické taštičky, co mám rozdělanou, bylo třebo ušít jinou důležitost
Nesneslo to odkladu, páč oslava v družině je dnes. Bibu je šťasná. Jo, a je to netopýr, jestli jste na pochybách:-)

2 komentáře:

  1. No, tak tady pochyby jdou stranou - supeee!!! Ať neuletí! :)
    Krásný víkend, Jola

    OdpovědětVymazat
  2. Týý brďo..... bombastický netopýr!!

    OdpovědětVymazat