čtvrtek 15. května 2014

Potvrzení

Ukazuje se, že přerušit studium není jen tak. Pamětliva toho, že optimismus je nedostatek informací, jsem se snažila ty informace získat. Měla jsem za to, že přeštění Zákona, Řádu a rozhovor s paní ze studijního je dostatačná příprava. Chyba. Právě ta paní, která jediná se mohla podívat do elektronického systému, ta mi sdělila že není problém. A byl. Což mi volala za pár dní. Problém se ukázal jako velký. VELKÝ, až na ukončení studia. Lítám, mailuju, zařizuju. Zatím všechno klape. Měla bych to zvládnout uhasit. Pánbůh má idioty rád!
Teď jsem jako hospodyňkovskou vložku začala péct. Domácí koka. Nemám hladkou mouku, polohrubá musí stačit. A zbytek kokosu jsem nahradila mandlemi. Jsem zvědavá.
Čekám na PPL, přiveze kosmetiku z Vlčí hory. Měl tu být před hodinou a půl.
Pozdě. Ale stejně jsem byla doma, takže jsem si odpustila řeči o řádu a nespolehlivosti. Že balíček byl voňavý a že budu krásná (doufám) mi musíte věřit. Škoda, že pro mě není všechno.

1 komentář: