úterý 13. května 2014

Vše je správně

Jaro v irském stylu. Po bylinkovém záhonu toužím už roky. Jenže když jsem něco zealizovala, vždycky všechno sežrali slimáci. A abych je, mizery, chodila třikrát denně sbírat, jako Jitka, na to nemám. Co bych s nima potom asi dělala??? Ale jak tak nechodím do práce a i studium jsem drsně přerušila, ...
nutně jsem to musela opět zkusit. BEz techniky, jen vlstní síla (dost omezená) a odhodlání (až na ty slimoše...)
Protože kolem dveří, kdy na schúdku roky rostly, teď úřaduje Škodič a na stole dost překáží
Tak uvidím. P. S. Jestli si říkáte, že jsem dlouho mimo.... Můžete hádat. A) Nešel internet B) Přetrhla jsem si sval C) Semlela mě péče o mimi D) Zlomil se mi kočár E) Dělám jiné věci

1 komentář:

  1. Slimáky na zahrádce jsem taky nesnášela...ale Jenda je kdysi miloval...

    OdpovědětVymazat