úterý 27. května 2014

Tak jak?

Mám ráda, když dostanu tip. Nějak si nejsem schopná sama vybrat knihu. A zároveň čtu vše, co má písmena. Na blogu Růžové pandy jsou fajné tipy. Nadšeně jsem se nechala zlákat.
Kniha paní Moranové je lehká, vtipná, některé myšlenky vskutku zajímavé. Dělají to muži? ??? Ta mě nadchla.
A tak, jako když se naučíte nové slovo, výraz frázi a máte za úkol ji pětkrát za den použít, rozhodla jsem se v rámci cvičení, podívat se mé všedně každodenní situace situace perimetrem tohoto postoje. Musí se tímhle zabývat chlap?
Má jediná pěší cesta do města, po které se dá jíd s kočárem. Chodník za chvíli skončí, vím to, chodím tudy už mnoho let. Musí se přejít na druhou stranu.
Po tomhle terénu to prostě nezvládnu. Mé cvičení končí dřív než začalo. Ne, opravdu a evidentně - tohle chlap neřeší, protože nemusí. Já se musím vrátit skoro kilometr, kde je lávka přes potok, jít parkem, kde to na kočár také není, ale pořád lepší než tohle. A najít někde informaci, jak dlouho má být tahle mimo provoz. Jediná cedule, včas umístěná, by stačila.

Žádné komentáře:

Okomentovat