pondělí 22. září 2014

Baví mě

Včera na blogu http://janaathome.blogspot.cz/ jsem se dočetla, kam že to zmizela Pavlína Blahotová.
Bylo tudíž nutné vyrazit na odpolední procházku a nový časopis zakoupit, prohédnout, pročíst. A jeho existenci oznámit i jiným spřízněným duším. Chápu, že vše, i časpisy, má svůj vývoj. Věci se mění, lidé odcházejí a přicházejí. A těm, kteří tu byli, je potřeba dát místo. Byli tu a teď tu nejsou. Myslím, že dvě věty v úvodníku Marianne bydlení by stačily. Nastalaly nové pořádky a je potřeba to říct, nevytvářet tabu. Nové vedení bude pracovat jinak. Nevíme, jestlí lépe, hůř, ale prostě jinak.
Ale dělat, že se nic nestalo - dělat ze čtenářů blbce? Mají to zapotřebí? Je to spíš strach. Před paní Blahotovou a jejím týmem smekám. Držím jim palce. Moje kupička neprobádaných tiskovin je o nco větší,
ale snad bude brzy příležitost udělat si pelíšek a do noci číst. Zatím jsem ale stále v zajetí
hadrových hraček. Co já s nima budu dělat???? Baví mě to. Baví mě nový časopis. Baví mě sledovat, jak se věvyvinou. Baví mě, jak se o tom píše. Hezké dny.

1 komentář: