úterý 16. září 2014

Pokora?

Potřebuji došít nějaké tašky, kabeličky, dokončit zakázku.
Potřebuju šít, protože mě to těší. Nemám energii. Minulý týden jsem si na skype postěžovala kamarádce. Jak je to těžké celý den dávat pozor na škodiče,
jak mi je nepříjemné že je doma stále nepořádek, ... A nejhorší je, že když jde náš mrňousek večer konečně spát a je klid a prostor věnovat se něčemu, tak jsem tak bez nálady a energie, že nejsem schopná.
Jistěžě mě politovala. Však je to kamarádka. A připomněla mi, že s batoletem s temperamentem našeho chlapečka to prostě JE náročné. Navíc v mém věku...
Pak jsem si při brouzdání otevřela na iDnes rozhovor s režisérkou dokumentu o paterčatech. Já jsem taková husa!!!!!! Jedno děťátko malé, dvě velké hodné, spolehlivé. Manžel v práci, za kterou dostane zaplaceno. Velký dům se zahradou. Došila jsem tašku, peníze za zakázku posílám mladé mamince.

Žádné komentáře:

Okomentovat