čtvrtek 19. září 2013

Dobírka

Má první objednávka z Bella rose.
Mám ten obchod ráda. Při určitých náladách si prohlížím a kochám se. Třeba koupelna zařízená v tomto stylu by se mi fakt líbila. Jenže ještě raději mám předměty s příběhem, věci, které své kouzlo získaly pužíváním a během času. Proto si spíš počkám, nebo je v bazárku vyhledám a tak. Tím se zabrání nedě. Jen někdy je třeba té atmosféře omšelosti pomoc. Takže úchytky do mé,
ve velkých porodních bolestech, rodící se kuchyně, jsem si ubjednala. (A využila slevu Dnů Marianne:-)) Přišly.
Dopravce měl sice svou hlavu a mou připomínku, že ho navigace nedovede, páč stále chybí kus silnice ignoroval.... ale nakonec se zadařilo.
Tak teď sehnat obkladače. Koláč na oslavu mých narozenin už se chystá
Jíst ho budeme tady
O Jazzové osvěžovně ale jindy.

1 komentář:

  1. Dani, tak na tu kuchyň jsem velmi zvědavá! Bude určitě moc krásná!!! Stejně jako ten koláč... a na koláče to já jsem, to teda jo! :) Dani, vše nejlepší k narozeninám!!! A na oslavu sis vybrala parádní místo... super atmoška! :) Krásné dny!!! Jola

    OdpovědětVymazat