čtvrtek 12. září 2013

Včera a dnes

Včera jsem byla ve velkoměstě na studijním
Chvíli paní dělaly scénky, což jsem nechápala. Mezi variantou pohádat se, nebo přijmout jejich jednání jako povinné divadýlko a pak začít jednat dospěle, jsem se rozhodla pro druhou variantu. Tak že jsem dostala předtištěný formulář a pak šlo vše jak po drátkách. Má situace: nechat si potřetí zapsat předmět je celkém běžná, běžně to rektor povoluje, všichni to vědí. Tak nechápu, proč na mě dámy zprvu ječely, že jsem skončila se studiem. No a také jsem se byla potěšit v obchůdku a pořídila dárek pro kamarádku
Má ráda vůně a tohle nezná, bude překvapená. A dnes. Sice ráno začalo nepříjemnou událostí, miminko se mi skoulelo z postele, špatně jsem si nařídila budík a velké děti se vypravily samotné... Přesto se mám dobře a užívám si, že jsem doma.
Z útulného domova vypadá přicházející podzim totiž přívětivěji, než když chvátám do práce. Taky jsem stihla vytřít
Jestli někoho zajímá, co mé šití z pleteniny
tak ještě není hotovo. Spíš to vypadá jak klubíčko ponožek než sovička, ale nevzdávám se. Zkusím to vylepšit a ještě nějaké zvíře ušíju.

Žádné komentáře:

Okomentovat