čtvrtek 19. září 2013

Schůzka

Nová škola, třídní schůzka hned v září. Docela dobrý. Informace, co se bude celý rok dít a kolik peněz nás to bude stát není od věci. Kór když jsem teď na těch dávkách:-( I se mně osobně se setkání hodilo, potřebovala jsem mluvit s ředitelkou.
Během prvních týdnů už dvakrát vychovatleka neposlala dceru včas na autobus. Prý se zapoměla paní vychovatelce připomenout. Prý to těm starším takhle říká. Také měla vychovatelka zrovna nějakou jinou práci a když ji poslala, už autobus ujel. Vždyť mi zatelefonovali a jela za hodinu dalším. Nic se nestalo a nic se neděje. STALO a DĚJE. Vychovatelka nemá dětem co říkat, aby se jí připoměly, jedině ona dospělá je zodpovědná za dodržení hranice. A autobus nepočká. Nezajímá mě, že měla jinou práci - pouze se snaží zbavit své odpovědvosti za průser. Že se nic nestalo? Kde bere tu drzost rozhodovat o tom, jestli komplikace, které svou nedbalostí způsobila jsou NIC? Po první uudálosti mi v klidu svůj postoj potvrdila po druhé jsem šla rovnou za ředitelkou. To se ukázalo jako dobré. Uvidíme. Cestou jsem v oblíbeném bazárku ulovila trochu romantiky
a uvědomila si, že drobné přípravy na Vánoce v září, také nejsou od věci.
Celkem za šestnáct korun.

1 komentář:

  1. Všechno zlé je k něčemu dobré - máš tak nádherný úlovek :) Přeji krásné dny! J.

    OdpovědětVymazat