pondělí 16. září 2013

Úklid

Dopoledne jsem zůstala na zahradě. Zaryla jsem kytky, o kterých si myslím, že by mohly přežít zimu i mou péči pěkně v hlíně. Na jaře se uvidí. Pak jsem poklízela.
Zahradě to prospělo. I mně to prospělo. Těšila jsem se, jak báječně mi bude potom chutnat kává a tiramisu vlastní domácí, ale k tomu jsem se ještě nedostala. Ani by mi nechutnalo, jak mě rozladila pošta.
Za celou dobu, co jsem studovala a žádala o příspěvek jsem nikde nečetla informaci, že z vypočítané částky mi něco odečtou. Věděla jsem, že příspěvek nebude nic moc, ale že se ještě poníží o tolik, protože jsem před tím pracovala a mám celkem vysoký denní průměr... To jako za trest? Sakra.

4 komentáře:

  1. Hrůza. Přesně tohle je důvod, proč jsem oficiálně na mateřské nebyla a spoléhala se jenom sama na sebe. Ale chápu, že to jde v mém povolání a v naprosté většině ostatních ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, v některých oborech to jde lépe než v jiných. Ale jsem ráda, že můžu být s chlapečkem doma. Je to něco za něco, vždycky je to něco za něco. Třeba mě to postrčí konečně začít dělat svou praxi:-) ??

      Vymazat
  2. V téhle zemi už to tak bohužel je. Čím víc se snažíš, tím hůř dopadneš. Mrzí mě to. Zkus si aspoň trošičku uhladit nervy tím zákuskem. Držím palečky, ať to zabere! :) Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dostalo mě to, to je fakt. A dortíček je výborný, díky.

      Vymazat